Thursday, January 20, 2011

Brekud.


Heipa!

Pole ammu kirjutanud, soooory.
Istun siin ja lürbin mingit jogurtit,sest ma ei sa normaalselt süüa ja ma ei mäleta,mis tunne ooli,kui ma hambad kokku panin. Aga asi pole nii jube,sest see pole nii valus üldse,kui arvasin aga arvatavasti läheb veel hullemaks jop ma räägin praegu sellest,et ma sain breketid:D Mul jäi eelmine kord jutt pooleli,sellest tantsu sachen machenist.
Ma ei mältea palju ma kirjutasin ja ei viitsi vaadata ka praegu nii,et ma alustan siis algusest.
Tunnid said läbi ja meie tantsiad joksime aula ukse taha,kus meil väidetavalalt tantsimine pidi hakkama. Ootasime ja ootaisme,kuni mul mõte tuli. Ma ütlesin Mattiasele,et läheks söökla kaudu aulasse ja siis teeks sealt uksed seest poolt lahti.Läksime siis sööklasse ja mõtleisme,et jookseme sealt läbi aga kahjuks jõudsi Mattias juba ukse vahelt sisse piiluda ja nägi,et SUUR(väga suur) vene rahvusest söögitädi on seal ees. Siis mina viisakas inimene tegin ilusa näo ja kutsika silmad pähe ja läksin küsisin. Tädid lubasid meil minna ja siis me läksime ja jõudsime üles aula poole(olime kergelt pettunud,kuna ei saanud kuulda,kuidas vene söögitädid meid ropendades taga ajavad) Üleval olid kõik uksed lukus ja me otsustasime oodata,kuni teised aula võtme on saanud ja sisse lendavad,et siis saaksime neile tuledega märku aanda,et me seal oleme. Ja tulidkim ingi aja pärast hääled aga me ei andnud märku, Mattias tahtis aga ma ütlesin,et ei anna märku,kuna meie klassijuhataja oli sinna tulnud ja siis oleks meil tulndu jama väike. Ja nii me läksimegi läbi söökla tagasi ja saime teada,et meie kaas tantsiad on hoopis peegli saali proovi tegema läinud. FEIIIL!:D Aga mudiu mul on väga hästi läinud,kui välja arvata see,et ma kogematta panin ennast kirja mingile üritusele,kus ma pean esitama proosa teksti ja luuletuse.Täna käisin koolis ringi eesti luulekogude raamatud kotis ja vahepeal lugesin neid.
Mul oli täna koolis väga huvitav soeng peas,kuna peale dušši all käimist läksim ma kohe magama ja hommikul ärkasin pea üle voodi ääre ja sellest järi mul väga huvitav soeng,mida ma siluda ei suutnud:D
Kolis olin suht happy koguaeg teatud põhjusel:D See on vist tänaseks kõik

Julge hundi rind on karvane. Cya!

No comments:

Post a Comment