Monday, January 17, 2011

I´m amazing.. :D


Väsimus... jube.

Kui ma hommikul x5-te istusin olin juba väsinud.Aken oli cm paksuse jääkihi all vihmas ja jäisest tuulest.Isa kraapis suht kaua ja nii,et tükke lendas igas suunas.See oli viimane asi,mida ma nägin enne kui magama jäin.Järgmine pilt oli juba suht tepressiivne..kool.
Isa lasi mind koolist natuke eemal maha,sest auto ei mahtunud sealt läbi ummiku,mis kooli ette sõitvatest autodest oli kuhjunud.Suht hoopealt hüppasin maha ja peaaegu oleks pepuli käind seal,sest jääd oli lihtsalt väga palju ja siis kõndisin ainukesena kindlal sammul kooli.See tähendab seda,et teised olid küürus ja jalad ristis jää peal.
Minu ümber kukkusid vähemalt 4 inimest. Üks poiss mu nina ees ka 2 korda järjest ja peale teist korda ta enam ei tahtnud väha püsti tõusta. Ja siis paha inimene nagu ma olen astusin temast üle ja naersin kurjalt:D
Jõudsin kooli. Garderoobis olid Kiku ja Anna-Maria. Tegin hull häpi feissi pähe,sest ma polnud üle pika aja näinud Mammut. Siis telefon hakas helisema- Mattias hakkas muret tundma,et kus ma jään.
Jooksin geo klassi ja siis käseti kohe atlas ja kaks õpikut võtta ja mingit lehte tegema hakata. Tegin lehe ära ja hakaksin muusikat kuulama.Järsku küsis olev mind vastama. Lasin pro´d mudugi ja sain 5-e kirja.
Muidu ülejäänud koolipäev oli suht igav kui välja arvata venku,kus saab alati pulli,vastasin seal luuletuse ka 5+´ile ja siis lollitasin niisama ülejäänud tunni.Saksa keeles hoidsime ka Mattiasega naeru kinni,sest meie lahendused ühel lehed olid lihtsalt hiilgavad:D Lõpuks tegin seal lehe peal olevad inimesed kõik härjapõlvlasteks ümber ja siis helises kell.. jjesss vaba!! Aga ei tantsima..
Tantsiad kõik jooksime aula juurde ja ma ei viitsind seal mattiasega oodata.Mul tuli mõte(see ei töota peaaegu kunagi head)Mõte oli see,et läheksime läbi söökla aulasse ja teeksime siis seest poolt uksed lahti ja laseksime teised sisse. Läksime sööklasse...
Ja ülejäänust kirjutan mõni teine kord või siis täna teises sissekandes :)
Olge tublid ja "ceep it real yo!!"

No comments:

Post a Comment