Sunday, January 16, 2011

Olukord on sitt,kuid see on meie tuleviku väetis.


Wuhu suht igaav päev oli.. või nu minuarust vähemalt:D

Sõitsin atv-ga,söötsin loomi,sõitsin atv-ga rääkisin kristjaniga,sõin,jne. jne.

Õhtu.
Atv-le kiirelt kel järgi ja sõitma!!:D Lõpuks sõitmise lõpetasime siis Roland tahtsi ka kelgu peale saada. Mina: A hui,mul on käed jummala jääs ja nina kukub ka varsti küljest ära,ma tuppa sööma! Roland: Drp,Drp,Drp.
Siis jõudsin tuppa ja nagu ukse lahti sain lõi pannkoogi lõhn näkku nii,et ila hakkas suunurgast tilkuma. Rebisin jäätund riided seljast ja jooksin trepist üles,et saaks juba neid magusaid pannkooke süüa!! ...jõudsin siis üles ja üllatuseks oli ema võtnud õunamoosi pannkookide kõrvale,tavalise maasikamoosi või muu marjalise-moosi asemel.Enne kui suurde tuppa jõudsin olin juba endale vähemalt 4 pannkooki sisse surunud.Siis istusin arvuti ette maha(tooli peale tegelikult). Läksin MSN-i ja lootsin seal ühte inimest näha,kelle pärast ma msn-i üldse sisse login õhtuti,aga ei. Teda pole siiamaani sees tegelikult.Nu siis tegin oma tavalisi tegevusi feissbuukides jne. ja siis hakkas minuga rääkima kristiina,kes juba mind mu blogi pärast mõnitas-.- Rääkisime suhteliselt palju assju ja kahtlasi assju,vaidlesime ja vaidlesime,siis ta feilis oma kiusamisega ja lõpuks jõudis jutt lausa tuppekuulideni... Andke andeks,et siin üldse selliseid assju esile toon,ma üritan seda järgmistes sissekannetes vältida. (: Ja vahepeal rääkisin ka "nikunäoga" vabandust,et siuksed sõnad jälle:D(mattias on praegu nikunägu,sest tal "juhtus" "õnnetus" ,mille käigus ta suutis oma nina ära lõhkuda)Sau mattias,ma tean,et sa loed ka mu blogi praegu:D. Niisis nikunäeoga khm khm.. täähendab mattiasega arutlesime me selle üle,kas meie kallis Rix on orientatsioonist kõrvale kanlunud,ehk siis inimkeeles,"kas ta on pede?" Vastuseks lahendasime,et ei ta ei ole,sest tal esiteks puudub vastav sugu,kui tal üldse sugu on.
See on praeguseks kõik,ma loodan,et ma suutsin teile pannkoogi isu peale ajada ja siis sellele järgneva jutuga ka kõik võimalikud isud ära ajada.


Lõppu väike tsitaad ka Erich Maria Remarque poolt:"Õhtu teeb maailma ilusamaks."


Nautige õhtut ja seda enam,kui hommik või päev teil hea ei olnud (:
Homme jälle!
Cya ma hakkan nüüd muusikat kuulama.

No comments:

Post a Comment