Saturday, January 29, 2011

Reede!


Ojeees reede:D
See oli eha päev.
Kutsuti kokkuvõttes kolmele sünnipäevale (Y) ja filmikale ka pealekauba.Muud nalja sai ka.
Hommikul ärkasin nagu ikka üles aint,et külm oli. Ei teinud välja sellest, arvasin,et niisama toas külm. Läksin autosse ja jäin magama ning ärkasin kooli juures üles. Kui ma autost välja astusin ja püsti tõusin käis peast mingi kõdi läbi. Läksin kooli.
Garderoobis,kui ma riided ära võtsin sain kohe aru,et mul on palavik.. jei!! :D
Koolis oli siuke uina muina ja särki värki,jõin hästi palju teed koguaeg sööklas. Pärast hakaks inka tund ka veel ja sain seal ka teed juua.Tänu sellele,et 9a klass oli läinud Nelijärvele saime me küpsist ka veel. Vabsjee hästi ju.Minuarust ka.
Pärast kooli läksin kõigepealt mardi juurde,kust me kohe linnapeale läksime.
Me sattusime trollipeale,kus me teadsime põhimõtteliselt kõiki inimesi,seal hulgas olid ka Brita ja Anna,kellega me rigni chillisime natuke aega.
Mingil ajal jõudsime virru,kus mulle krissu helistas ja ütles,et ta on kohe linnas. See tähendas seda,et ma pidin valima koha,kus me kokku saame,et teatud salajased tehignud ära teha. ;D
Selle ajaga,kui ma krissuga oma tehinguid tegin,olid Brita,Anna ja Mart liikunud juba bussiterminali.Mart oli läinud juba bussi peale,et Kristiina sünnipäevale minna,kuhu ma pidin ka tegelikult minema ,või no kuhu ma Kristiina soovil crashima pidin...
Niisis, hüppasin ma number 18 bussi peatusesse. Koos minuga ootasid bussi järgmised inimesed- wannabe gangsta(v lihtsalt gangsta riietusega vend),kena blondiin(või lihtsalt šhokolaadi täidisega vaöge šokolaadi glasuuriga kohuke)ja siis tädi kellel oli "tourette´i sündroom"(või tädi,kellel oli käes otsas rohkem kui tuhat võidunud kala ja meeleheite haisuga kilekotti).See viimane saatis mind litsimaja alla sitta sööma ja mina kuri inimene vastasin muidugi enamvähem samaga.
Saabus buss nr 18. Jah see oligi see buss mida ma pikkisilmi ootasin,et võitlusest vanatädiga pääseda.
Isusin peale ja sõitsin.Vahepeal vajus silm kinni päevasest võitlusest palavikuga,mis muide oli kadunud selleks ajaks juba. Jah muidugi võitlusest vanatädiga ka.
Siis helistas Mart ja küsis,kui kaugel ma olen,et teada,millal ta mulle sööriku kohviku juurde vastu tuleb. Vaheepal istusin naljapärast teise bussi peale ülmber kus,ma Kristjanit treffasin. Ta oli nii üllatunud minu nägemisest nõmmel,et hakaks naerma ja kogelema. Lõpuks läks jutt Madli peale^^ . Jõudsin Nõme turu juurde.
Tulin bussist maha ja läksin sööriku kohviku juurde,kus ma Marti umbes 20 minutit ootasin,kuni ta helistas ja ütles,et ta on kuskil Nõmme peal kamba naistega ja ,et ta isegi ei tea,kus täpselt.
Lõpuks sai mul ootamisest siiber ja hakkasin umbestunde järgi liikuma,kuni nägin kaugelt kampa naisi,mingi tondiga minu poole kõndimas. Jah see tont oli Mart. Võibolla oleks parem lausa õelda tulnukas.
Paarisaja meetri pärast tundis Mart minu ka ära ja lehvitas mulle.
Algas suur diskussioon selle üle,kust mina Kristiinat tean ja kust tema mind teab.
Lõpuks jõudsime Kristiina maja juurde ja läksime sisse. Chillisime seal natuke.
Enamus rahvast kogunes tänu mulle ja Mardile teleka juurde,kust vahepeal tuli extreem sporti ja jalkpalli. Mingil hetkel oli vahetatud kanal mingi "fox" kanali peale,kust tuli mingit sorti vampiirisari,ku süks vampiiridest rääkis klaasisees oleva punaka marjatarretisega. Ja ma pidin kohe hambaarsti juurde minema.
Cruisisin siis kesklinna tagasi ja läksin hamba arsti juurde,kus oma hamba arstidega nalja tegime ja naersime.Peale seda solli,kus mulle Laura ja Roosi kaela kargasid:D
Hiljem tuli isa järgi ja me läksime koju.
Teepeal juba helistas Kristjan ja kutsus välja.Läksime välja ja peaaegu kohe helistasime Elerinile ja ajasime tema ka välja. Rääkisime seal vahepeal toimunust ja panime kõik maailma asjad paika. Millalgi sai Elerin aru ka,et mul on breketid.
Mõne aja pärast saatsime Elerini koju ja läksime ise ka koju sis.
Ma tean,et mul jäi kindlasti palju assju kirjutamatta,mis mul meelde ei tulnud aga vähemalt said lühida ülevaate toimuvast.
Kohe peaks tulema uus postitus ka.
Cya!!

No comments:

Post a Comment