Saturday, January 22, 2011

Laupäev Jeeee!!


Tantsu proov oli täna viimane, enne ülevaatlust.
Sõitsin bussiga linna, pooleldi magasin pooleldi kuulasin muusikat. Siuke mõnus lõõgastav jahedus oli ka bussis ja kahjuks ei tulnudki mingit parmu peale-.- Iigav...
Siis läksin ilusti kooli ette,ja ohohh,kes seal seisab. Meie armas kallis tantsuõpetaja mignis vene maffiooso riietuses(Mattiase sõnad) Siis kohe kaugelt lehvitasin rõõmsalt ja tema naeratas kelmikalt vastu(mis ta on.. ukbes 80 aastane? ^^)Jõudsin siis sinna tema juurde ja kukkusime kohe muljetama temaga:D siis mõne aja pärast hakkas rahvas vaikselt kogunema.
Lõpuks saabus mingi maxima kilekotikesega tädike,kes meile ukse lahti tegi ja siis läksimegi aulasse tantsima.
Tantsisime sis par tundi,tegime niisama nalja ja. Vahepeal läksime löbi söökla töö ruumide kõrval oleva trepi kooli alla,kus mignid filtrid ja veerõhu kontrollijad olid. Seal oli veel mingi kauss ka jäetud. Panin pildi kokku,et seal on mutant ninjakilpkonn,kes on natuke metsik ja siis ühel Svetlanal oli seal juba sõrme ära hammustand otsast ja siis otsustati teda toitma hakata. Rottisime seal tporgandit ja värki ja ma vahepeal stab´isin oskarit porgandiga. Ta hakkas mind mööda aulat taga ajama meeletult. Ahjaa!! tantsisime täis riietuses täna ja siis proovisime selle riietusega oskariga kätel seista ja kõndida, nagu olime jalad maast lahti tõugand käis migni ilge ragin pükstes:D
Püksid ragistatud hakkasime vaatama,kuidas väiksed tantsivad. Lõpus,kui riided olid normaalsete riietuse vastu vahetatud tegime oskariga veel viimast korda randaati oskariga.(jopedega)
Ja vot siis ma läksin.. vot ei ütle,kuhu ma läksin aga vot seal oli hea,lausa väga hea:)
Vahepeal olin küsinud endale bussi aega ja sain teada,et mul on väga kiire ja jooksin trolli peale. Trolliga sõitsin kaupsi ja sealt lippasin kergel sammul läbi tunneli kunsti akadeemiasse. Jäin bussist maha. lolz:D
Vaatasin teise bussi aja ja läksin solli chillima,kus ma nägin Laurat ja Roosit,kes chillisid seal mingite ägedate tüüpidega. Tõmblesime seal ns ringi ühe kohapeal. Vahepeal märkasin veel S. Koitu ja eikusagilt ilmusid välja martad ja kasparid ja Carinad ja sellised mehed.
Vahepeal feilisin. Ei taha rääkida sellest ja kui see teid nii väga huvitab,siis võtke ühendust, räägin teile.
Siis peale seda kõike bussi peale ja koju.
Bussipeatusest minu koduni on umbes 6 km ja ma pidin selle jala käima,sest vanemad olid pittu läinud kuskile ja nad on siiamaani seal.
Chillin siin kodus, söön kondens-piima ja msn-in.
Kohe voodisse, lisan veel siia ühe pildi suvest ka,kus mu fotogeenilisus väga hästi silma paistab.
You should still ceep it real!

No comments:

Post a Comment