Sunday, January 16, 2011

Vabsjeee hästi ju.

<<<<<<<<<<Niisis,eilsest ma ei jõudnudki kirjutada,sest lihtsalt ppolnud päeval aega selleks ja õhtupoole pold viitsimist:D
Agaaa..
väga hea päev oli-Hommikul ärkasin oma pedosmailiga üles ja kõigepealt istusin voodi ääre peal suht pikka aega,sest,et ma nägin ägedaid unenägusid.(BTW näen üliharva unenägusid,kui just mingid tähtsamad või huvitavamad sündmused mu jaoks elus ei toimu.)See,kes nendest unenägudest teab see teab ja tegelikult on see ainult üks inimene peale minu ja sa tead,kes sa oled,kui sa seda loed ;)
Hommikul hakkasin kohe külmkappi ahistama... suht tühjaks sõin, aga see pold mure,kuna ema läks niikuinii poodi hiljem.Sõin kõhu täis,rääkisin natuke Mardiga msn-is ja lippasin õue.
Õues läksin garaaši ja garaašist võtsin ATV,lükkasin kõrvaklappides Slipknoti põhja, lasin mootori soojaks ja ja andsin laulus õige koha peal gaasi:Dkihutasin siis natuke ringi,lõpuks maandusin talli juures,kus hakas sündima lambatall, suht armas :) Vahepeal käisin krissuga külalistemaja köögis niisama juttu rääkimas ja muresid ära kuulamas.Rääkisime jutud ära ja lõpuks sai kokku lepitud ,et õhtul tuleb minujuurde.
Vahepeal tegin kodus süüa ja toitsin vendasid ja värki,üks vend oli nimelt kodus haige :/
Siis chillisin msn-is suht kaua ja mõne aja pärast,kui mu ema ja vend ära olid läinud kodust,helistas kristjan mulle,kes oli juba oma kodust tulema hakkanud,siis tuli mulle meelde,et ma polnud ema käest üldse küsinudki ja siis ma helistasin talle.. -lubas muidugi.
Kiku oligi järsku uksetaga ja mis siis ikka, lükkasin veebi käima vahepeal ühe inimesega ja panin kristjani sinna veebi,ette istuma:D
Ega väga polnudki õhtul midagi, näitasin ennast ka veebist vahepeal ja krissuga rääkisime jutttu ja mängisime autumängu ^^ ja vahepeal mägnisime niisama ka lolli eal veebi ees ja siis läks kristjan koju -.-
Ma veebisin siis kogu õhtu,kuni ema ja vend koju jõudsid ja mind punnis punaste silamdega arvuti eest avastasid.
Kuulasin veel muusikat poole ööni ja jäin millalgi hommiku poole magama ka lõpuks,sest suhteliselt väsitav aga hea päev oli :)





Ilusat Hommikut teile ja jooge teed,sest hullult külm on väljas!

No comments:

Post a Comment